Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 8 december 2010 12:56

Jag har IG i att blogga. Jag vet hur mycket jag uppskattar att andra bloggar ofta men tar mig inte tid att göra det själv...

Vi har varit borta endel. I både Kolsva och i Västerås på dop. Det har varit så mysigt. Förra helgen hade Anton 2 kompisar här så de hade killhelg. På fredagen ordnade jag lite tävlingar till dem. Jag skrattade så at jag grät ;) Det var: spika i spik i en stubbe, pilkastning, gänga (ett stapelspel) och kasta citron i en korg. Jag kan säga att straffet innehöll -25grader i shorts. Det var så kul.


Butiken är nu laddad med dragbälten, selar, hundskor m.m Lägger in en bild som jag fick av Malin. Tack så mycket. Dessa skor är sååååå omtyckta, varma och mjuka. Och faktiskt billiga från 125:- för 4st!

Ikväll ska jag på lite paketshopping efter jobbet. Det ska bli mysigt. Det är Hem 38, KL Kids och blomsteraffären som har extra öppet.

Nu ska jag beställa hundmat. Ha det gott alla.

Fast först blir det nog fullkornspasta med sås: champinjoner, bacon, skinka, dijonsenap och matlagningsgrädde. MUMMA!

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards