Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Snuvig ....

Av Jenny - 26 oktober 2010 13:49

Hallå.

Missade KMet som var i torsdags. Jättetråkigt, hade verkligen sett fram emot det. Men låg helt däckad hemma. Men grattis till alla duktiga som var med. Speciellt till alla rottisar som ligger mig varmt om hjärtat. ;)

Igår fyllde min sambo Anton år och han fick shotsglas gjorda utav polkagris. Man kan använde de flera gånger på en kväll och sedan äter man upp dem! GOTT

Sen fick han en sovsäck som är med ben och armar. Den är skitcool! Knallgul fick han, så han blir inte missad. Kanske min bästa present till honom någonsin, tycker jag. Undra om jag ska klpa en till Alwa också?

Den 4 December kommer hundcoachen Fredrik Steen till min butik. Det ska bli så roligt. Då får man komma in med sin hund eller bara snacka lite. Han kommer även utse 2-3 hundar som han kommer att titta extra på. Det ska bli spännande. Vi var ju på föreläsning med honom för några månader sedan och han var så bra. Längtar tills han kommer.

Just nu sitter jag och tittar på produkterna hos en ny leverantör som har så mycket roliga kläder. Pike skjortor, overaller, bajspåsar med döskallar eller hjärtan på. Kommer förhoppningsvis in lite därifrån nästa vecka! Ha det gott

 
 
Maria & Amy

Maria & Amy

29 oktober 2010 23:57

Kika in på min blogg får du se :)

http://dalmatiernamy.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 28 januari 2011 08:46

Nu skriver jag från mobilen och det verkar ju gå bra. Ska prova att ladda upp en bild ;)...

Av Jenny - 27 januari 2011 16:37

Och den är: Jag har ju en iPhone4 nu och jag tänkte att det kanske blir lättare om jag kan blogga från den. Ska bara lära mig, men det borde väll gå. Då kan jag ju lägga upp bilder enkelt också hoppas jag ;)   Vi hade Hundcoachen Fredrik Steen hä...

Av Jenny - 8 december 2010 12:56

Jag har IG i att blogga. Jag vet hur mycket jag uppskattar att andra bloggar ofta men tar mig inte tid att göra det själv... Vi har varit borta endel. I både Kolsva och i Västerås på dop. Det har varit så mysigt. Förra helgen hade Anton 2 kompisar ...

Av Jenny - 24 november 2010 16:26


Tur att jag är inne och jobbar för fan vad det är kallt och blåser som tusan. jag är verkligen kass på att blogga när jag är hemma. När jag är i butiken är ju datorn på hela tiden eftersom jag beställer endel, och då är det ju lätt att slänga iväg ...

Av Jenny - 15 november 2010 12:58

I fredags åkte vi till Köping för där bor min sambos syster. I bilen va det jag, Alwa, Anton och Alwas farfar Rulle. Kom dit på fredag kväll och fick en underbar tacopaj. Mumma va det. På lördag var et dax att gå på dop. Det var Alwas lilla kusin Mel...

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards