Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Allt finns på internet...

Av Jenny - 11 oktober 2010 17:34

Efter att ha börjat med denna nya blogg så kommer man i kontakt med en massa andra som har blogg. Jag tycker att det är väldigt facinerande (stavning?) hur folk utlämnar sig. Det är många som verkligen berättar allt som händer. Det kommer nog inte jag att riktigt göra men lite smått och gott kommer det att komma. Även Facebook är ju en sådant ställe. Jag tror att folk behöver att prata om det som händer, alla har ju inte någon att vända sig till. Även ifall man har det så tycker jag att det är mysigt att sitta att skriva vad som händer, som en dagbok som man hade när man var liten. Kommer ni ihåg???

Varför tror ni att folk utlämnar sig så? Eller har bloggar?

Nu ska jag åka till minna snart

Ha en trevlig kväll

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 28 januari 2011 08:46

Nu skriver jag från mobilen och det verkar ju gå bra. Ska prova att ladda upp en bild ;)...

Av Jenny - 27 januari 2011 16:37

Och den är: Jag har ju en iPhone4 nu och jag tänkte att det kanske blir lättare om jag kan blogga från den. Ska bara lära mig, men det borde väll gå. Då kan jag ju lägga upp bilder enkelt också hoppas jag ;)   Vi hade Hundcoachen Fredrik Steen hä...

Av Jenny - 8 december 2010 12:56

Jag har IG i att blogga. Jag vet hur mycket jag uppskattar att andra bloggar ofta men tar mig inte tid att göra det själv... Vi har varit borta endel. I både Kolsva och i Västerås på dop. Det har varit så mysigt. Förra helgen hade Anton 2 kompisar ...

Av Jenny - 24 november 2010 16:26


Tur att jag är inne och jobbar för fan vad det är kallt och blåser som tusan. jag är verkligen kass på att blogga när jag är hemma. När jag är i butiken är ju datorn på hela tiden eftersom jag beställer endel, och då är det ju lätt att slänga iväg ...

Av Jenny - 15 november 2010 12:58

I fredags åkte vi till Köping för där bor min sambos syster. I bilen va det jag, Alwa, Anton och Alwas farfar Rulle. Kom dit på fredag kväll och fick en underbar tacopaj. Mumma va det. På lördag var et dax att gå på dop. Det var Alwas lilla kusin Mel...

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards