Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Nu börjar säsongen närma sig

Av Jenny - 1 november 2010 16:26

Det märks att säsongen börjar att närma sig. Vi börjar att få en hel del folk till butiken www.husdjursboden.se och det är väldigt roligt. Vi har redan haft folk som ringer och vill ha våra underbara hundskor. De finns i strl: xxxs-xl och är i 4-pack. De kostar från ca 129:- för 4stycken. De ser ut som Muttlukks skor fast de är gjorda i mockamaterial och är väldigt mjuka. De är fantastiskt bra. Det kommer in endel denna vecka sen kommer resten under november.

Vi kommer även att få in Hurtta lifegard serien. Det är en ny reflex serie från hurtta som verkar väldigt lovande. Det ska också börja komma denna vecka.     

Det är bland annat dessa västar som kommer. Väldigt spännande!

Vi har även fått en ny sändning från BRAVO färskfoder. Vi har utökat med Vilt utan vom. Den borde lukta lite mindre. Frysen är även laddad med färskfrysta märgben. Hundarnas favorit. Oxlunga och kyckling hjärta har vi också fått in.


I onsdags så kom min sambos syster Emma hit med sina 2 barn, en flicka på 2 1/1 och en pojk på 3månader. Min dotter och Emmas dotter älskar att leka med varandra med de slåss och bråkar som att de vore syskon. Alwa drar i håret och Signe bits. Ena stunden går det jättebra andra stunden ryker de ihop. Tror att det beror på att de är så nära i ålder, det skiljer bara 3månader och de håller på att utveckla si egen vilja. Men vi hoppas att det går över snart.


Sen var jag med Butik J och bodde på hotell i Tellberg lördag - söndag. Vi har haft det underbart med god mat, spa behandling, promenad, spelat sple och super trevligt sällskap. Verkligen lyckad helg. Vi hann med lite shopping också!

Ha det gott

 
 
Ingen bild

Karin

10 november 2010 15:57

WOW vilka fina västar. Mvh Karin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 28 januari 2011 08:46

Nu skriver jag från mobilen och det verkar ju gå bra. Ska prova att ladda upp en bild ;)...

Av Jenny - 27 januari 2011 16:37

Och den är: Jag har ju en iPhone4 nu och jag tänkte att det kanske blir lättare om jag kan blogga från den. Ska bara lära mig, men det borde väll gå. Då kan jag ju lägga upp bilder enkelt också hoppas jag ;)   Vi hade Hundcoachen Fredrik Steen hä...

Av Jenny - 8 december 2010 12:56

Jag har IG i att blogga. Jag vet hur mycket jag uppskattar att andra bloggar ofta men tar mig inte tid att göra det själv... Vi har varit borta endel. I både Kolsva och i Västerås på dop. Det har varit så mysigt. Förra helgen hade Anton 2 kompisar ...

Av Jenny - 24 november 2010 16:26


Tur att jag är inne och jobbar för fan vad det är kallt och blåser som tusan. jag är verkligen kass på att blogga när jag är hemma. När jag är i butiken är ju datorn på hela tiden eftersom jag beställer endel, och då är det ju lätt att slänga iväg ...

Av Jenny - 15 november 2010 12:58

I fredags åkte vi till Köping för där bor min sambos syster. I bilen va det jag, Alwa, Anton och Alwas farfar Rulle. Kom dit på fredag kväll och fick en underbar tacopaj. Mumma va det. På lördag var et dax att gå på dop. Det var Alwas lilla kusin Mel...

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards