Alla inlägg den 10 november 2010

Av Jenny - 10 november 2010 16:09

Åh snön bara vräker ner!

Härligt nu blir det vitt och ljust igen.

Kom på en sak som min dotter Alwa sa härom dagen. Vi var ute och åkte bil och och stod och blinkade vänster för att svänga. Då kommer det en bil jättesakta och stannade nästan framför oss och sedan fortsatte dom. Stressad och irriterad som jag hann bli skriker jag JÄVLA PUCKO!!! 2 sekunder senare så säger Alwa 2år, "Mamma heter han pucko?" Ja jo det gör han nog svarar jag, tacksam över att hon inte fråga om han heter jävla. Så kan det gå, värre ord kommer. Och jag har hört fan dyka upp ibland, ignorerar det just nu. Hoppas inte att det fastnar...


Hade en tjej inne nu som var irriterad över att där de bor har många inte koppel på sina hundar. När de är inne i byn. Alla ska ta sitt ansvar och ha koppel på hundarna tycker jag, Man vet aldrig vad som händer och hundrädda människor tycker det är väldigt läskigt. Det finns ju en massa nackdelar. Vad tycker ni?


De nya västarna i butiken är en succe. Jättekul. Vågar inte säga vad som kommer in sedan. Vi har även beställt en massa härliga hundskor som antagligen kommer under nästa vecka.


Ikväll ska jag på middag hos Moa, det behöver jag. Det ska så trevligt!

Ska lägga in en bild på mig och Nikita när vi går fot. Hon är min underbara Rottweiler. Bättre hund finns inte...


  Nu ska jag packa levergodis. Ha det gott

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards