Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Jenny - 27 januari 2011 16:37

Och den är: Jag har ju en iPhone4 nu och jag tänkte att det kanske blir lättare om jag kan blogga från den. Ska bara lära mig, men det borde väll gå. Då kan jag ju lägga upp bilder enkelt också hoppas jag ;)


Vi hade Hundcoachen Fredrik Steen här den 22 Januari. Det var full fart med folk och hundproblem. Efter att han var i butiken så tittade han på 5 hundar som han körde lite extra med. Det var super kul. Fredrik är verkligen en härlig person och rak på sak. Många ägare behöver det. För oftast är det ju inte hunden som det är fel på utan människan.

Vi hade även Jonas från Royal Canin här som hjälpte kunder och körde lite erbjudande. Superbra.


Nu har vi fått MASSOR med skor till våra älskade hundar. Folk har väntat ganska länge eftersom de tog slut hos leverantören. Men nu hoppas jag de räcker. De är så smidiga vid kyla eller snöbollar i tassarna. Vi har en kund som förfrös sin ena trampdyna förra vintern. Men nu har hon skor och det går jättebra. Hon är så söt!


Hoppas alla tar hand om sig nu i kylan

Kram på er


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards